Monday, May 9, 2011

Return from Costa Rica

We are back from Costa Rica. We had a wonderful trip. I will give more detail and picture soon. I just want to let you know that we start a big diet. So we will have a new menu for the next few weeks. We will not cook by country but I will give you a lot of new healthy recipe. I will give you all the menu as soon as I cook the meal. Follow us and lose some weight with us. Enjoy.

Nous sommes de retour en provenance du Costa Rica. Nous avons eu un merveilleux voyage. Je vais vous donner plus de détails et de photos bientôt. Je veux juste vous faire savoir que nous avons commencer une grosse diète . Nous aurons donc un nouveau menu pour les prochaines semaines. Nous n'allons pas cuisiner par pays, mais je vais vous donner beaucoup de nouvelles recettes santé. Je vais vous donner tous le menu dès que je cuisiner les repas. Suivez-nous et perdez du poids avec nous. A bientôt.

No comments: